Wednesday, November 11, 2009

Selagi ada masa

Sudah beberapa hari berada di rumah.aktiviti macam biasa
sahaja.Makan,tido,menonton televisyen,mendengar lagu keluar
bersama kawan-kawan.Dulu aku selalu cakap kat kawan Segamat
selagi ada masa korang nak buat apa buatlah.Tapi jangan terbabas.

Teringat seorang kawan rumah yg tekun belajar.katanya
"Selagi ada masa net aku belajar,esok-esok takde menyesal
kemudian hari bila tengok result aku nanti"

Buat masa sekarang memang aku rasa sangat lega tamat sudah
pengajian aku di Segamat.InsyaALLAH.satu fasa kehidupan telah
aku selesai tempuhi.pengajian tiga tahun diploma.org cakap diploma
punya value dah takde sangat kan so nak taknak aku kena further
study jugak lah.So harapannya dapat lah aku sambung degree
akhir disember nanti.Tapi bukanlah jika kamu hanya punyai diploma
kamu tidak boleh bekerja ataupun berjaya.Boleh saja.Semua
terletak pada diri kamu juga rezeki dari Allah.

Aku harap ada tempat untuk aku menyambung pengajian
di peringkat ijazah nanti.InsyaALLAH.

Oklah.selamat

No comments: