Friday, June 5, 2009

"the dramaqueen is death"

ok selamat semua.macam ada org je baca blog aku
yang tak best nih.ada org baca atau tidak apa aku peduli.

tajuk entri sengaja ditulis sebab tiba-tiba teringat kat
syafiq(OG).rindu pulak kat kau fiq.selalu time-time
camni ko da datang umah aku kita lepak minum
sama-sama dengan kawan-kawan yang lain.
mungkin sebab birthday kau dah dekat kot.9june.
ok aku ingat lah.mana boleh lupa hari lahir kawan
dari tadika ni.aku harap kau ok kat segamat.
ceh macam entri untuk kau pulak.dapat pulak kan.haha.

dulu aku dengan syafiq ada cerita pasal "dramaqueen" ni.
sebab apa?sebab sudah terkena.biasa lah tu bila menjalin
hubungan dgn perempuan kan.waktu tu dia terkena
so aku dengar dan bagi pendapat la kan bila "womantalk"
waktu lepak minum.mmg geram,bengang dan bangang.
aku tak nak cerita sgtla pasal "dramaqueen" ni.
aku rasa semua orang tahu.tapi memang serius tak puas hati.
so dari aku tulis buat sakit hati baik aku lantak kau la "dramaqueen"
nanti bila aku tulis atau cerita pasal "dramaqueen" nampak
sangat macam tak dapat kawal emosi ni.aku tak nak
macam tu.so keep it cool lah.

yg dah lepas biarkan ia berlalu.yang penting kita belajar
dari perkara ini untuk jadikan kita manusia lebih baik.
zaid,kawan aku yg tengah buat umrah sekarang ni ada cakap
kat aku,

"dah la yas,kau tak payah nak kusut-kusut pasal perempuan
ni,percaya lah akan datang perempuan yg lebih baik untuk kau
akan datang.bila dan siapa?itu yg kau kena sabar"

tersenyum gelak-gelak kecil bila aku dgr dia cakap.
haha.zaid zaid kau ni mmg kelakar jugak.ok.tapi mmg betul pun
apa kau cakap.so chill sahajalah.aku ok ja tapi
mmg sekarang aku tak fikir apa-apa pun pasal ni.
boleh ja teruskan hidup.nak rosakkan diri?
oh no no.itu bukan aku nak jadi bangang pasal benda-benda
macam ni.sikit-sikit consider lagi lah kan.
ok lah.

"the dramaqueen is death "

selamat.
tak da lagu nak bubuh untuk tiltle ni.
tapi aku ada google maksud dramaqueen ni.
jadi aku letak ni saja lah.

dramaqueen menurut urban dictionary:
-An annoying bitch who always feels like every insignificant
problem in her day is a disaster of Hurricane Katrina proportions.
Anyone who so much as gives her the time of day is in for an
endless session of hearing why her boyfriend is such an asshole
or how she's fat because she can't wear size 0 jeans along
with an allday crying marathon.

-An insecure person who is overly dramatic.
A whore for attention. A Curt Schilling.

-People (mostly girls) who like to blow everything totally
out of proption because they either :
a) Want to seek attention
b) Have some emotional dynsfunction and it's their duty
to make life harder for everyone around them
c) Just simple can't get ove it.

ok.dah la.cukuplah ni.kalau kamu mahu lagi,
google sendiri.
oklah selamat.!

No comments: