Monday, June 1, 2009

you're such a big loser!

huh.sudah lama tidak menulis.kenapakah?entah.
malas sudah menjadi lumrah pada waktu cuti begini.
jadi terjebak pulak untuk berbelog sekali.
tetapi pada minggu lepas ada sesuatu yg buat aku rasa
puas sangat-sangat.apa lagi manchester united kalah la
dengan barcelona.bukan satu tapi dengan dua gol tanpa balas.
masih terasa lagi kemenangan barcelona ni walaupun beberapa
hari telah berlalu.cerita hangat minggu ini selain kisah akhil hayy
bersama isterinya yg menuntut penceraian dan juga
"aku skandalnya"waheeda wassini wassana.
awat dok bikin lagu tuu ustaz?

MANCHESTER UNITED = SAMPAH!
CRISTIANO RONALDO=FUCKIN LOSER!

haha.mesti kawan-kawan aku yg die hard fan MU
(terutamanya azri,amirul,O.G,buhawk) panas hati
dengan aku bila aku sampahkan pasukan kesayangan mereka.
kepada kawan-kawan tenang-tenang ya.jgn bara-bara.
terima hakikat yg pasukan kesayangan anda memang sampah.
ok sedapkan hati korang.pasukan kesayangan korang sampah
pada perlawanan akhir hari tuh.haha.

masakan tidaknya jelas sekali perlawanan berat sebelah dikuasai
barcelona.masa perlawanan 90minit.MU punye game 10minit
terawal bakinya 80minit barcelona menguasai.so barcelona
buat game dengan MU ni macam main petang-petang je.(MPPJ)
tiada apa yg perlu dirisaukan sebab kalau dilayan sampah
kita pun akan jadi sampah.betul tak?haha.
macam tu lah dengan MU.so tidak ada apa la.

okok.aku tidak mahu jadi pengulas perlawanan ataupun sebagai
penganalisis perlawanan sebab aku pun bukannya bagus sgt pun.
tapi suka hati akula nak cakap apa pun kan dari pemerhatian aku.
shebby singh lebih arif tentang analisis ini walaupun sebenarnya
myteam die pun sampah jugak waktu die jadi coach dulu.
nak cerita team org konon.aku ni asik sampahkan org pulak.
okok behave.suka hati la kan.

aku nak bercakap atau menarik perhatian sedikit tentang pemain
paling angkuh dan bongkak didalam dunia ini iaitu jatuh kepada
Cristiano Ronaldo si true bongkakness dan angkuhness.
pergh tengok muka dia pun ko mesti boleh terasa bongkak dia.
berlagak nak mampus.pergi mampus la sama kau!


"aku memang bagus pun so apa aku peduli"

haha ok.kau memang bagus pun.aku tau.kalu tak takkan
la kau dapatpemain terbaik dunia fifa kan.ok jelas.
aku tahu CR memang bagus pun. tapi malam game haritu
kau bagus 10minit je try kau masa awal-awal game je
masa-masa lain kau macam sampah yg berlari ke sana sini jugak.
sudah tidak dapat mengawal emosi mulalah kau
main kasar sana sini.habis semua orang kau tolak,
kau terjah, kau mak,i kau marah, kau fikir
kaulah segala-galanya?pergh sumpah menyirap.
camera tak habis2 zoom kat kau macam kau sorang je main.
ok malas nk panjang-panjang cerita bukannya aku dapat
apa apa pun.tapi puas hati la tengok si loser ni xdapat
perform malam game haritu.yeah!


alolo kesiannya.jangan sedih-sedih yeh.cube next time

ok dari yang sampah kita ke yg tidak sampah la atau pun memang
bagus,merendah diri, tidak berlagak, berusaha dengan gigih dan
sentiasa mencuba untuk jadi yg yg terbaik.siapa lagi kalau
bukan lionel messi.a very good boy!
ceh sebab aku suka dia habis puji menggunung.
haha tapi memang betul dia seorang pemain yg hebat yg humble.


good boy!




"kau bagi je cristiano ronaldo cium kasut kau tu"

oklah kepada kawan-kawan aku yg fanatik MU.
jangan marah aku tau.ini benda betul.fakta.ok.haha.
nanti jangan bermasam-masam muka atau tak nak ajak aku
lepak minum malam-malam sama-sama kat
pak dor.korang tetap the blooders.ok.
salahkan cristiano ronaldo sebab buat aku kutuk dia.
sebenarnya banyak lagi aku nak terjah dia macam
nas ahmad melodi.tapi tak pela nanti korang terjah aku pulak.
haha.macam mana pun MUadalah sampah.ok.nasib semata-mata.

oklah selamat.
sekian.


2 comments:

rahmat said...

ko smpahkan man u ea..
siol la..
samakan ngan mppj lak tu..
cm siot je.

Anonymous said...

hahaha.
mu mmg sampah pun.
ayam.