Thursday, May 14, 2009

pertama sekali

ini adalah post aku yg pertama untuk blog ini.
akhirnya aku sudah mempunyai blog sendiri.ceh!biar betul?
agak terlambat tapi tidak mengapa.

ahmadilias sudah mempunyai blog!

sebenarnya asalnya aku ingin membuat blog sejak tahun lepas lagi
tapi asyik tertangguh sahaja niat itu.tidak tahu mengapa.heh.
tapi akhirnya dapat juga aku menzahirkan blog aku sendiri kini.

sebelum ini ada juga aku mengikuti blog-blog kawan-kawan juga
individu yang sememangnya hebat dalam penulisan blog nya.
sedikit sebanyak aku dapat juga idea dan inspirasi dari penulisan
mereka itu.antaranya seperti yg ade di blog list aku la.
sgt bernas dan idealis dalam penulisan blog mereka.

ok tinggalkan tentang itu dan ini blog aku.di sini
tempatnya aku untuk menulis sedikit sebanyak tentang
pandangan,pemerhatian,atau apa-apa sahajalah yg berlaku dalam hidup aku.

jadi inilah ucapan pembukaan untuk pelancaran sulong
blog aku ini.harap kalian.eh ada org ke baca blog aku?haha
ah tidak kesah la.

ok apa pun yang penting perlahan tapi pasti.
sekian.

No comments: